Rich Text
Najčastejšie
požiadavky
Zákaznícke
centrá
Naše Zákaznícke centrá sú až do odvolania zatvorené. Reagujeme tak na zhoršujúcu sa pandemickú situáciu.
Vaše požiadavky Vám pomôžeme plnohodnotne vyriešiť prostredníctvom našich ostatných kontaktov.
Napíšte nám e-mail z pohodlia vášho domova.
V aktuálnej situácií môže vybavenie Vašej požiadavky trvať dlhšie. Odpovieme Vám do 15 dní.
info@innogy.skOnline
chat podpora
Máte urgentný dopyt?
Kontaktujte nás cez live online chat v čase od 08:00 do 16:00
(okrem dní pracovného voľna).
Linka innogy
Dočasne skracujeme prevádzkovú dobu našej Zákazníckej linky, pretože prudko sa zhoršujúca pandemická situácia, žiaľ, zasiahla aj našich pracovníkov. Mrzí nás prípadné zhoršenie dovolateľnosti na našu Linku. V súčasnej dobe naši vytrvalí operátori robia maximum pre vašu spokojnosť. Ďakujeme za trpezlivosť. Naďalej sme Vám k dispozícii v pracovné dni:
Pondelok - Piatok: 7:00 - 16:00 hod.
Volanie zo zahraničia: +421 55 783 5631
Kedy je najlepšie zavolať?

Najrýchlejšie sa k nám dovoláte v čase od 7:00 do 8:30 a poobede po 14:30.
Poistná
udalosť
Nahlásenie havarijnej situácie alebo poistnej udalosti v domácnosti.
NahlásiťĎalšie linky
pre vás
Linka innogy TermoTeam
24h poruchové linky distribútora elektriny a plynu.
Asistenčná linka zónovej regulácie
Linka bezpečného predaja