Rich Text
Prepis nehnuteľnosti
Kedy dochádza ku prepisu
Prepis plynu sa spravidla vykonáva pri zmene vlastníka nehnuteľnosti, ktorý bol zákazníkom innogy Slovensko, a nový zákazník nemá záujem o zmenu dodávateľa plynu. Aby sme vám postup čo najlepšie ozrejmili, rozdelili sme ho podľa okolností.
Prepis pri dedení
V prípade osobného kontaktu na Zákazníckom centre je zmena zákazníka uskutočnená najrýchlejšie za prítomnosti nového zákazníka.
Vyplňte žiadosť o prepis a:
- predložte platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo pas),
- uveďte stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom),
- predložte kópiu úmrtného listu pôvodného zákazníka alebo Čestné vyhlásenie.
Zmenu nám, prosíme, nahláste:
- osobne na ktoromkoľvek Zákazníckom centre
- písomne na adrese: innogy Slovensko a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice
- elektronicky na info@innogy.sk
Upozornenie: V prípade, že na odbernom mieste evidujeme pohľadávky po splatnosti, nemusí byť žiadosť o prepis vybavená okamžite.
Prepis pri kúpe nehnuteľnosti
V prípade osobného kontaktu na Zákazníckom centre je zmena zákazníka uskutočnená najrýchlejšie za prítomnosti pôvodného a nového zákazníka.
Vyplňte žiadosť o prepis, údaje o pôvodnom a novom zákazníkovi, pričom:
Pôvodný zákazník:
- uvedie výrobné číslo a stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom),
- uvedie adresu pre zaslanie faktúry ukončeného odberu,
- podpíše žiadosť.
Nový zákazník osobne na zákazníckom centre:
- predloží platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo pas),
- uvedie stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom).
Upozornenie: V prípade, že na odbernom mieste evidujeme pohľadávky po splatnosti, nemusí byť žiadosť o prepis vybavená okamžite.
Zmenu nám, prosíme, nahláste jedným z nasledujúcich spôsobov:
- osobne na ktoromkoľvek Zákazníckom centre
- písomne na adrese: innogy Slovensko, a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice
- elektronicky na info@innogy.sk
Som nový nájomník
V prípade osobného kontaktu na Zákazníckom centre je zmena zákazníka uskutočnená najrýchlejšie za prítomnosti pôvodného a nového zákazníka.
Vyplňte a podpíšte žiadosť o prepis, údaje o pôvodnom a novom zákazníkovi, pričom:
Pôvodný zákazník:
- uvedie výrobné číslo a stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom),
- uvedie adresu pre zaslanie faktúry ukončeného odberu,
- podpíše žiadosť.
Nový zákazník osobne na zákazníckom centre:
- predloží platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo pas),
- uvedie stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom).
Zmenu nám, prosíme, nahláste jedným z nasledujúcich spôsobov:
- osobne na ktoromkoľvek Zákazníckom centre
- písomne na adrese: innogy Slovensko, a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice
- elektronicky na info@innogy.sk
Prepis medzi firmou a fyzickou osobou
V prípade osobného kontaktu na Zákazníckom centre je zmena zákazníka uskutočnená najrýchlejšie za prítomnosti pôvodného a nového zákazníka.
Vyplňte a podpíšte žiadosť o prepis, údaje o pôvodnom a novom zákazníkovi, pričom:
Pôvodný zákazník:
- uvedie výrobné číslo a stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom),
- uvedie adresu pre zaslanie faktúry ukončeného odberu,
- podpíše žiadosť.
Nový zákazník osobne na zákazníckom centre:
- predloží platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo pas),
- uvedie stav plynomera (ideálne fotografia plynomera s aktuálnym stavom).
Zmenu nám, prosíme, nahláste jedným z nasledujúcich spôsobov:
- osobne na ktoromkoľvek Zákazníckom centre
- písomne na adrese: innogy Slovensko, a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice
- elektronicky na info@innogy.sk
Prepis medzi fyzickou osobou a firmou
V prípade osobného kontaktu na Zákazníckom centre je zmena zákazníka uskutočnená najrýchlejšie za prítomnosti pôvodného a nového zákazníka.
Vyplňte a podpíšte žiadosť o prepis, údaje o pôvodnom a novom zákazníkovi, pričom:
Pôvodný zákazník:
- uvedie stav meradla (ideálne fotografia meradla s aktuálnym stavom),
- uvedie adresu pre zaslanie faktúry ukončeného odberu,
- podpíše žiadosť.
Nový zákazník (osobne prítomný):
- predloží platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo pas),
- uvedie stav meradla (ideálne fotografia meradla s aktuálnym stavom),
- predloží doklad o práve užívať odberné miesto (kópia nájomnej zmluvy, písomný súhlas vlastníka alebo LV).
Zmenu nám, prosíme, nahláste jedným z nasledujúcich spôsobov:
- osobne na ktoromkoľvek Zákazníckom centre
- písomne na adrese: innogy Slovensko, a.s., Mlynská 31, 042 91 Košice
- elektronicky na info@innogy.sk
Špecifiká
V prípade ak nový zákazník nie je aj vlastníkom nehnuteľnosti, je potrebné mať vyplnené Plnomocenstvo innogy podpísané vlastníkom.